Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119), zwanego dalej RODO, z uwzględnieniem przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest: cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215.228,00 zł w pełni wpłacony.
Dane kontaktowe Administratora: ul. Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, e-mail: dos@domeny.pl, tel.: +48 12 296 36 63
Inspektor ochrony danych
Inspektorem ochrony danych u Administratora jest Dariusz Sikorski (dalej IOD), który udzieli szerszych informacji na temat praw osoby i jej danych osobowych pod adresem e-mail: iod@cyberfolks.pl
Dobrowolność podania danych osobowych
Dostawca informuje, że o ile nic innego nie wskazano w treści poszczególnych formularzy (np. wskazując, że podanie danych jest dobrowolne), zusług Dostawcy nie można korzystać anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu. W związku z powyższym, odmowa podania danych możewiązać się z odmową zawarcia umowy i świadczenia zamówionej usługi.
Do założenia konta klienta w celu zamawiania usług Dostawcy niezbędne jest utworzenie loginu oraz podanie:
Osoby nieprowadzące działalności gospodarczej | Przedsiębiorcy |
|
|
Rodzaje przetwarzanych danych, cele, podstawa prawna przetwarzania danych przez Dostawcę oraz przewidywany okres przechowywania
Rodzaj danych | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Okres przechowywania |
Dane obowiązkowe Dane kontaktowe personelu Klienta (w szczególności: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) | Utrzymywanie konta klienta w serwisie, świadczenie zamawianych usług, zapewnienie kontaktu w związku z wykonaniem usług | Art. 18 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Art. 6 ust. 1 pkt b) RODO (niezbędność dla wykonania umowy) | Do momentu usunięcia konta klienta |
Dochodzenie lub obrona ewentualnych roszczeń | Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO (prawnie uzasadniony interes) | Do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń | |
Marketing oraz marketing bezpośredni, produktów lub usług Administratora, w tym badania satysfakcji Klienta itp. | Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO (prawnie uzasadniony interes) | Do momentu wyrażenia sprzeciwu na zasadach art. 21 – 22 RODO | |
Wysyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (e-maili i sms’ów reklamowych), wykonywanie połączeń telefonicznych celem przedstawienia promocyjnych lub spersonalizowanych ofert | Art. 6 ust. 1 pkt a) RODO w zw. z art. 172 ust. 1 prawa telekomunikacyjnego oraz art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Zgoda) | Do momentu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu na zasadach art. 21 – 22 RODO | |
Dane niezbędne ze względu na wybrany sposób rozliczenia usług, w szczególności: Dane rachunku bankowego z którego dokonano zapłaty Dane zawarte w wystawionych rachunkach (fakturach VAT) Dane o zamówionych i wykonanych usługach (historia zamówień) | Rozliczenie wykonanych usług | Art. 18 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Art. 6 ust. 1 pkt b) RODO (niezbędność dla wykonania umowy) | Do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub upływu terminu obowiązku przechowywania dokumentów księgowych |
Wykonanie obowiązków prawnych w zakresie księgowości i rachunkowości | Art. 6 ust. 1 pkt c) RODO (wykonanie obowiązków prawnych w zakresie księgowości) | ||
Dochodzenie lub obrona ewentualnych roszczeń | Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO (Prawnie uzasadniony interes) | ||
Dane zawarte w korespondencji z Administratorem (w wypełnionych formularzach kontaktowych, systemie zgłoszeń, poczcie elektronicznej, aplikacji chat, korespondencji tradycyjnej) Zapisy rozmów telefonicznych | Prowadzenie korespondencji, obsługa zgłoszeń, wniosków, zapytań lub reklamacji. Wykazanie treści złożonych przez osobę oświadczeń lub żądań | Art. 6 ust. 1 pkt c) RODO (wykonanie obowiązków prawnych w zakresie odpowiadania na żądania osób, których dane dotyczą) Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO (prawnie uzasadniony interes) | Do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń |
Dochodzenie lub obrona ewentualnych roszczeń | Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO (Prawnie uzasadniony interes) | ||
Dane charakteryzujące sposób korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne): Oznaczenie identyfikujące nadawane osobie na podstawie posiadanych danych Oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzysta osoba Informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną Informacje o skorzystaniu przez usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną | Zapewnienie parametrów jakościowych usługi oraz optymalizacja Utrzymywanie środków bezpieczeństwa Obsługa zapytań Ustalanie przypadków niedozwolonego korzystania z usługi oraz przekazywanie danych organom uprawnionym | Art. 18 ust. 5 - 6 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną Art. 6 ust. 1 pkt f) RODO (prawnie uzasadniony interes) | Do 6 miesięcy W przypadku danych dotyczących dostępu do panelu klienta oraz składania zamówień, dyspozycji lub żądań - przez czas trwania usługi, a później do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń. |
Wszystkie opisane powyżej dane osoby przetwarzane przez Administratora w systemach informatycznych. | Wykonanie i przechowywanie kopii bezpieczeństwa, zapewnienie zdolności do ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności iodporności systemów i usług przetwarzania; zapewnienie zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego. | Art. 6 ust 1 pkt c) w zw. z art. 32 ust. 1 pkt b) i c) RODO (wypełnienie obowiązków prawnych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa, integralności i dostępności danych) | Zgodnie z wewnętrznym harmonogramem wykonywania kopii zapasowych |
Prawo wycofania zgody
Jeżeli Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie zgody, zgoda taka może zostać wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgodynie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Prawa osoby w zakresie przetwarzania jej danych osobowych
Osobie przysługują następujące prawa dotyczące jej danych osobowych:
Prawodostępu do danych | Art. 15 RODO. Istota prawa: Osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowejej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji podanych w tym przepisie. |
Prawo do sprostowania i uzupełnienia | Art. 16 RODO Istota prawa: Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej danychosobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądaniauzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia. |
Prawo do usunięcia | Art. 17 RODO Istota prawa: Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danychosobowych, a administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności wskazanych w tym przepisie. |
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Art. 18 RODO Istota prawa: Ograniczenie przetwarzania oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ichprzyszłego przetwarzania. Po takim oznaczeniu danych ich przetwarzanie, poza przechowywaniem, jest możliwe tylko napodstawie zgody lub w celach określonych tym przepisem. Ograniczenia można żądać w przypadkach określonych w tym przepisie. |
Prawo do przenoszenia danych | Art. 20 RODO Istota prawa: Osoba, której dane dotyczą, ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym siędo odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które dostarczyła administratorowi, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód ze strony administratora |
Prawo do wniesienia sprzeciwu | Art. 21 RODO Istota prawa: Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingubezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnymmomencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Sprzeciw przysługuje także w innych przypadkach określonych w art. 21-22 RODO. |
Osoba może wykonać powyższe prawa poprzez kontakt z Administratorem w każdy ze sposobów określonych na wstępie. Dotyczy to takżewycofania udzielonych zgód. Podczas kontaktu na odległość, Administrator może żądać podania danych osobowych w celu weryfikacji tożsamości.
Odbiorcy danych
Dane mogą być ujawniane podmiotom działającym na zlecenie Administratora lub wykonującym na rzecz Administratora usługi, w szczególności:
Dane mogą zostać też ujawnione także:
Przekazywanie danych do Państw trzecich
Dane osobowe co do zasady nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Przekazanie takie może jednak nastąpić w zakresie opisanym poniżej.
Przekazanie danych osobowych poza EOG może nastąpić w związku z korzystaniem przez Administratora z usług analitycznych lub reklamowych dostarczanych przez Google LLC, w tym Google Adwords oraz Google Analytics. Przekazanie następuje w takim wypadku do Stanów Zjednoczonych Ameryki, na podstawie decyzji Komisji Europejskiej (tzw. Privacy Shield), stwierdzającej zapewnienie odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych w odniesieniu do podmiotów uczestniczących w programie, w tym do dostawcy powyższych usług – Google LLC, Mountain View, California.
Przekazanie danych może nastąpić również w przypadku zamówienia usługi wymagającej przekazania danych osobowych do państwa trzeciego, tj. w szczególności rejestracji domeny internetowej, której rejestr jest obsługiwany przez podmiot mający siedzibę w państwie nienależącym do EOG lub certyfikatu SSL obsługiwanego przez taki podmiot. W tym wypadku dane osobowe są przekazywane niezależnie od tego, czy w stosunku do danego państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej została wydana decyzja Komisji Europejskiej stwierdzająca odpowiedni poziom ochrony danych lub czy zostały zapewnione inne zabezpieczenia określone w art. 46 lub 47 RODO. Dane zostaną przekazane wyłącznie w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówionej usługi.
Mając na uwadze, że określenie z góry i opisanie wszystkich możliwych sytuacji przekazania danych osobowych poza EOG w związku z rejestracją domen, zakupem certyfikatów SSL lub zamawianiem innych usług oferowanych przez Administratora jest niemożliwe w niniejszym dokumencie (w bazie IANA funkcjonuje ponad 1500 domen, w tym krajowych, międzynarodowych oraz domen typu nTLD, których rejestry często prowadzone są przez odrębne organizacje), szczegółowe informacje można uzyskać:
Dodatkowo, szczegółowe informacje o przekazaniu danych poza EOG w związku ze świadczeniem poszczególnych usług można uzyskać poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (adres e-mail: iod@cyberfolks.pl).
Profilowanie
W stosunku do Osoby mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego. Nie wywołują one skutków prawnych i nie są oparte o dane szczególnej kategorii.
Prawo skargi
Osobie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, żejego dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Urządzenia mobilne:
cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies
Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.